Zwroty

  • Klientowi przys艂uguje 14 dniowy termin do odst膮pienia od umowy bez podania przyczyny.
  • Aby skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy, Klient powinien przes艂a膰 do Sprzedawcy stosowne o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy w drodze jednoznacznego o艣wiadczenia poczt膮 elektroniczn膮 w terminie 14 dni od dnia, w kt贸rym Klient wszed艂 w posiadanie towar贸w obj臋tych Zam贸wieniem.
  • W przypadku odst膮pienia od umowy, Klient zobowi膮zany jest zwr贸ci膰 podlegaj膮ce zwrotowi Produkty w stanie nie pogorszonym. Zwrot towar贸w powinien nast膮pi膰 niezw艂ocznie na adres Sprzedawcy Klo, Kielce ul. 呕贸艂kiewskiego, nr 35, lok. 425-130, ale nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawc臋 zawiadomienia o odst膮pieniu od umowy.
  • Zwrotu p艂atno艣ci Sprzedawca dokona przy u偶yciu takich samych sposob贸w p艂atno艣ci, jakie zosta艂y przez Klienta u偶yte w pierwotnej transakcji, chyba 偶e Klient zgodzi si臋 na inne rozwi膮zanie, w ka偶dym przypadku Klient nie poniesie 偶adnych op艂at w zwi膮zku z tym zwrotem.
  • Klient ponosi koszty zwrotu Produktu.
  • W przypadku wyst膮pienia wady towaru Kupuj膮cy ma mo偶liwo艣膰 reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym r臋kojmi lub gwarancji, o ile gwarancja zosta艂a udzielona.
  • W celu dokonania reklamacji nale偶y wys艂a膰 Sprzedawcy maila na adres klaudynakoziel@gmail.com lub przes艂a膰 pismo poczt膮 tradycyjn膮 na adres Klostore, Kielce, ul. 呕贸艂kiewskiego, nr 35, lok. 425-130.
  • Zg艂oszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na pi艣mie na adres email b膮d藕 adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
  • Sklep internetowy zwraca Klientowi nale偶no艣膰 za odes艂any/reklamowany towar w ci膮gu 14 dni, licz膮c od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta.
  • Sprzedawca nie przyjmuje 偶adnych przesy艂ek odsy艂anych za pobraniem.
Shopping Cart
Scroll to Top